maandag 21 juli 2008

Op Vakantie...

Tis weer tijd om op vakantie te gaan...


Jawel beste lezers van deze blog, je leest het goed, op vakantie IN de Gentse Feesten!!
Een echte zonde, i know.. maar ja wat doe je met een schat van een vriendin die persee nu op vakantie wil..
Meegaan en toegeven...

Zometeen vertrekken we richting Bretange, Frankrijk.
Daar zit de familie van Marjon momenteel reeds in een huisje van een tante. Ideaal dus om ook af te zakken naar daar..

We komen momenteel net terug van het vuurwerk hier op de Gentse Feesten (een dag te vroeg, ik wou pas morgen vertrekken na het vuurwerk.. Maar blijkbaar is het vuurwerk dit jaar een dag vervroegd..) en hebben net besloten toch niet onmiddellijk te vertrekken.. We gaan dan toch nog even een schoonheidsslaapje doen en pas morgen ochtend (6h!) vertrekken! ;o)



Wens me veel succes, en vooral niet te veel afkick verschijnselen..
Het gaat pijn doen, al troost ik me nu al met de laatste drie dagen Gentse Feesten (al heb ik wel kamp op maandag en dinsdag..)

1 opmerking:

Tim Schraepen zei

Bretagne is awesome!
Veel plezier daar!