zondag 20 juli 2008

Sportkamp Beveren

Skaten!


Een special sportkamp, alle dagen op het lokale skatepark!
het was me wat!
slechts 4 keer een halve dag regen hebben we gehad, de rest van de tijd zaten we buiten!

Het was alvast de moeite!
Ik heb me er alvast een paar keer goed gesmeten! Twas genieten! en ik verschoot er massa's van dat ik het nog zo 'goed' kan, na twee jaar stil te liggen..
Enkele hammers heb ik gesmeten; een aantal goed gelockte grinds, een aantal hoge airs, een aantal leuke transfers, ...


Alle foto's van het kamp zelf, van de gasten dus!, kan je vinden op onze speciale sportkampen website.


Volgende week is week van de Gentse Feesten, een rust week dus!
En onder zeer zware druk van mijn inwijkeling (lees als: Marjon) moet ik dus op reis.. Tijdens de GF?! Kan je het u inbeelden?!
Meer info soon!

1 opmerking:

Anoniem zei

De gentse feesten zijn saai!!! Veel te veel volk, veel te duur en ongezond eten, optredens waar ge gaan bal van ziet, ... Dus ge moogt blij zijn dat ge op reis gaat!!!