maandag 15 september 2008

Drukke dag..

Elke maandag...


Vandaag is de drukste dag van de week.
Maandag ochtend.. Hels! ;o)

Zondag avond begin ik met werken, op het sport internaat. Van 18h30 tot de volgende dag 9h30. Op een half uur moet ik me dan verplaatsen van internaat naar huis (om de auto te parkeren) en dan snel doorlopen naar de winkel. Inderdaad, de winkel gaat zometeen open, door mij. van 10h tot 18h sta in dan in de shop en met een voldaan gevoel sluit ik normaal om 18h de shop af.
Maar vandaag is dat net iets anders..
Om 20h is er nm een mode gala waar wij als shop, Peak Performance General Store Gent, aan deelnemen.
Het zal dus een lange dag worden, of was het nu een korte nacht?!


Ik kijk er wel naar uit!
Love it like that, zeker met dat specialeke van deze avond...


En hoe zit uw maandag ochtend in elkaar?!

Geen opmerkingen: