woensdag 3 december 2008

drukke dag!

jawadde!


tis een drukke dag vandaag!
deze voormiddag al de hele tijd op en afgereden, straks vertrek ik al naar Merelbeke!
Deze avond hebben we nm een training van een derby team en een opendeur

daarstraks ben ik de oldskool (lees als: echt oldskool! ;o) ) rolschaatsen gaan ophalen! en tzijn er veel! 5 grote kartonnen dozen heb ik vol in de wagen.
Nog wat materiaal gaan oppiken en zometeen alles naar Merelbeke brengen. 

Daarvoor hebben we onze Kids Roller Special, deze avond met een gastoptrenden van Peter (die ook de training zal geven).
Fun Fun Fun dus! Ik kan alvast nt wachten!

we gaan er vandaag een toffe dag van maken en ik kan alleen maar hopen dat er veel volk op af zal komen! bring it on peeps!

Breng vrienden en vriendinnen mee en geniet van een toffe avond op de quad skates!



tot straks!

Geen opmerkingen: