donderdag 18 juni 2009

een knip...

en daar gaat je dag...


Ken je dat gevoel ook, alles gaat goed tot plots...
1 seconde, 1 zin, 1 gebeurtenis, 1 woord...

Plots is dat goede gevoel weg..
Het zit niet ergens achter een ander gevoel, neen neen het is echt helemaal weg...

Ligt het aan mij? Ligt het aan jou?
Waarschijnlijk niet, maar jij en ik - wij zitten er wel mee...

Kan je er iets aan veranderen?
Een andere job zoeken, doen alsof je selectief doof bent, nu en dan eens 1 seconde over slaan in het leven ...
Helpt het?
Ik vrees van niet...

Soms hebben we gewoon zo van die dagen..
Reflecteren zeggen ze dan, het is ideaal!


Weet je wat ik ga doen?
Er mijn geen *** van aantrekken en deze avond gewoon keihard skaten! NEIGH!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

O YES ! Ik ken dat gevoel!

Eens goed tegen de wind in gaan roepen aan de waterkant. I swear : it helps!
xxxx

kariboe

Huub80 zei

breng jij dan het water naar mij? of hoe lossen we dit op?!
;o)