vrijdag 24 juli 2009

De Gentse Feesten

Een stilte hier in Blogland..


Jawel, ik besef het ook goed..
het is hier stil, al een hele tijd...

Hoe het komt vraag je?! Tjah.. Tijd zeker?! Nieuwe media die sneller werken (facebook...) ...
Een excus? Ja, waarschijnlijk wel..
Of ik nu iets ga beloven? Neen.. geloof me vrij! ;o)

Maar hier is ie dan, de Gentse Feesten zijn halfweg, en hier in de eerste GF post..


We hebben al heel wat gedaan en gezien op de Gentse Feesten, tot nu toe hebben we slechts 1 avond overgeslaan. Niet slecht dus...
Waar ik het vandaag over wou hebben is over het straattheater festival dat vanaf vandaag gestart is. MiroMaro.

Vandaag zijn we op het Spaanskasteelplein gaan kijken naar 'Het hek'.
Een visueel stuk over twee mannen van 't stad, werkmannen van 't stad.
Een luchtig en kluchtig stuk gebracht door twee mannen in passende fluovesten en een simpel drankhekken. De gekende stereotype gedachten over mannen van 't stad worden dan ook uitvoerig gedemonstreerd.

Het stuk was goed, maar mijn verwachtingen lagen net iets hoger.. Iets te veel mensen waren aanwezig om alles goed en vlot te kunnen volgen, maar het is wel een aanrader!


Morgen nog van dat, hoop ik toch!
Ik wil ze best wel allemaal zien die straattheaters.

Geen opmerkingen: