zaterdag 8 mei 2010

de Brugse Roller Parade - the after

Super start!

de tocht van vandaag was alweer eens geslaagd. 170 inline skaters zakten naar Dudzele (Brugge) af voor de eerste roller parade van het seizoen. Het weer zat niet mee, koud en veel grijze wolken; maar het was super skate weer!

Een geslaagde editie; de foto's kan je hieronder vinden door op de tekst onder de foto te klikken - een verslagje zal waarschijnlijk zaterdag op inline nieuws .be verschijnen.

Op naar de volgende, al mag het van mij wel wat warmer worden! :)


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo,

Fijn om deze foto's zo snel op het net terug te vinden, 'k had ook graag geweten hoe ik bepaalde foto's op mijn PC kon plaatsen, het lukt me niet om die foto's bvb. te kopiëren. Kan je mij op weg helpen ?

Vriendelijke groeten,


Philippe

Huub80 zei

graag gedaan! daarom doen we het ;o)
ik heb u een mailtje gestuurd ;o)

Jan Van Nueten zei

Huub,

Thx voor weer de prachtige support.
Ik had ook graag indien mogelijk foto's opgeslagen aub. Kan je me vertellen hoe dit kan?

Greetz,

Jan Van Nueten (van Deinze)