donderdag 13 mei 2010

Stadsloop Gent 2010

Respect!


Vandaag was er weer de Stadsloop hier in Gent, naar goede gewoonte komen wij dan ook weer eens buiten om iedereen aan te moedigen! Ook dit jaar, maar nu met ons drietjes.

Een grote opkomst was er weer voor de stadsloop van 10km door Gent; en dit jaar veel bekende gezichten!
Niet iedereen die passeerde kreeg ik op mijn fototoestel, maar een aantal van jullie zal zichzelf wel terug vinden!
Respect in elk geval voor iedereen die hem heeft uitgelopen of zelfs nog maar is gestart! Het was koud, en volgens mij dus relatief lastig lopen..



Wat me dit jaar is opgevallen: veel minder ambiance aan de zijlijn dan vorig jaar, maar dat zal misschien ook wel door het weer liggen. En wat ik eigenlijk echt niet kunnen vond: de onbeleefdheid en onbeschoftheid van de officiële seingevers (seingeversclub sint-niklaas)... Ze hebben zeker en vast gelijk en ze zijn er om mensen attent te maken op zaken en staan in voor een goed verloop... Maar de manier waarop..
"terugkeren gade doen!" - 'en hoe geraak ik daar dan?' "das mijn probleem niet, ik ben niet van Gent ze - wat peisde gij wel..." - de conversatie tussen een seingever en een bestuurster van een wagen die vriendelijk vroeg langs waar ze dan wel kon rijden...
En dan was er nog de seingever bij de recolettenlei: "*fluitje voor 20sec* wilde achteruit gaan - ze lopen uwen kop der af! uw kop zeg ik.." Hij heeft 100% gelijk, de binnenbocht is altijd belangrijk, maar zeg dat op een normale manier tegen die kinderen, die snapten er niets van...


Nuja, tzal wel aan mij liggen zeker...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

tes gelijk nie mugelijk om ou fotos te zien

Huub80 zei

hey anoniem, alles werkt perfect..
flash moet wel geïnstalleerd zijn in je browser..

groeten,