maandag 5 november 2007

Ze zijn begonnen..

Eindelijk, Blaarmeersen: the make over...



Vandaag was ik bij toeval in de B-Meersen en tot mijn grote verwondering was er veel activiteit daar... Drukte, grote kranen, geronk van zware machines, op en af rijden van vrachtwagens, ... Druk druk was het daar en dat voor een recreatie domein dat in de winter gebruikt word als wandelgebied...

Nuja, vanaf vandaag zijn ze dus gestart met de voorbereidende werken. Weghalen van vuilnisbakken, banken, douches, .. op de strand zone; aanbrengen van alle toebehoren van en de hekkens zelfs; aanvoeren van de zware machines; ...

Wat er nu de komende weken zal gebeuren is een onbeantwoorde vraag. Het project 'Blaarmeersen' is een project in verschillende fasen. Leegmaken van de vijver (een deel toch), aanleggen nieuwe zwem zone, aanleggen nieuwe ondiepe zone, aanleggen nieuwe natuurzones, aanleggen nieuwe strandzone, ... Heel wat werk dus!


Ik kijk in elk geval al uit naar de verbouwingen van de vijver en het eind resultaat!
Op deze blog zal je het alvast kunnen volgen!
Want ja, het ligt me wel nauw aan het hart wat ze doen in mijn tuin..


Groeten van Huub 'Blaarmeersen'...*
*die gastjes geloven toch alles he..

Geen opmerkingen: