dinsdag 13 maart 2007

Dagje zee...

Of was dat nu een halve dag...

Maandag ochtend, onmiddelijk na mijn werk op het internaat, snel snel naar huis gereden om mijn schat op te halen. Het plan? Een ochtendje zee!!


Ik keek er zo naar uit, normaal had ik dat gepland voor zondag, maar dat zat er niet in wegens niet zo goed weer in de vm. maar vandaag, wauw! wat een dag!!

Opgestaan om 6h tegen 9h naar mijn schat en om 9h25 waren we op de baan!
Het was schitterend weer, zonnetje in ons gezicht en weinig verkeer op de baan!
aangekomen zijn we der onmiddelijk in gevlogen! Met de frisbee!
wandelingske gemaakt op het strand, al frisbee-end en genoten van het mooie weer. En in de terugweg moest er iemand schelpkes geraapt... Alles voor het werk he
En dan, le grand moment! samen (alleen jij en ik) gaan skaten!
Het was genieten, voor dat we het wisten hadden we al een tocht van zeker 5km gereden...
Op het einde had mijn schat wel even wat pijn aan de voetjes, normaal he...
Het was echt genieten, de techniek is nog niet 100% maar het gaat vree goed allemaal! dus super!
genieten!!

Dan hebben we nog eens lekker een brunchke gehouden in de duinen! En gesmaakt dat het heeft...
Het was een schitterende start van de week! Kheb er echt van genoten! Baterijen goed opgeladen!

Hier kan je alvast de foto's vinden...

1 opmerking:

Anoniem zei

'de techniek is nog niet 100 % ...' Tjah, als meneerke aan iedereen les geeft, behalve aan zijn eigen vriendin, dan moet hij niet beginnen over de techniek é. Kben wel nie gevallen é... hihihi
LU x