maandag 26 maart 2007

Maandag...

Alweer een nieuwe week...


Vandaag de laatste week voor twee weekjes 'verlof'
En we zijn al onmiddelijk goed begonnen!! ;o)

Deze ochtend gingen we eerst even langs het ziekenhuis in Brugge.
Man man man, wat we daar gezien hebben in die wachtzaal.. Sommige mensen hebben echt geen geduld meer he tegenwoordig.. Sommige mensen kunnen echt zagen...
Iemand zat er om 10h30 al van 9h ongeveer (nuchter) en was nog niet geweest, deze kreeg er het 'schijt' van en ging van haar neuze maken aan het onthaal.. 2min later komt ze al wenend terug en riep ze 'en hoe moet ik nu thuis geraken...' en weg was ze.. Ik vrees dat er 'iets' was met deze mevrouw maar het was de moeite ze..
Iemand anders begon dan te zagen tegen de anderen over de 'gsm's' die iedereen gebruikte.. de straling zou de toestellen beïnvloeden en zo.. Maar tegenwoordig is dat dus nt meer zo.. ;o) Ik zweeg gemoedelijk! Ik zat toch op i-net, dus gn gsm straling :o)

En nu, tegen 11h waren we ongeveer buiten en we hebben nog tot 13h30...
Oostduinkerke? JA! ;o)

en hoppa, voor we het wisten zaten we aan de zee..
Even (veel) omrijden voor een blokkade (zonder wegwijzers) maar we komen er!
Lekker gegeten en eens goed met de freesbee gegooid! Mijn schat is echt goed aan het worden! Het is vree wijs om met haar te spelen! dus schatje, we gaan dat nog veel doen! Vooral veel lachen! ;o)
Nog even een korte wandeling en dan terug naar Oostkamp. Mijn schat afzetten aan haar werk en ik terug naar huis!

Aangezien ik me voorgenomen heb om terug te starten met skeeleren is het tijd om weer wat los te rijden en dan wat te trainen! Bedoeling is om deze week lekker los te rijden en dan in de vakantie te starten met trainen. Dus ik hoop op goed weer! ;o)

Dus, vandaag gestart!
Ammaai was er veel wind!! Ik heb een toertje gedaan van 18,79km in 50min. Gewoon het stukje mariakerke - zomergem aan het kanaal. Lekker rechtdoor en ligt er vrij goed bij. Maar de terug rit was best zwaar! In het gaan had ik al wind in mijn gezicht, maar in de terug rit alles in het gezicht! het was lastig!! Maar ik heb er ten volle genoten!!
Gemiddelde snelheid ligt op 22,4km/h en het max (afdaling) was 44,8km/h.
Nu proberen om elke dag de zelfde afstand af te leggen, tijd verminderen en sneller gaan rijden.


Voila, nu heb ik nog even tijd om op mijn positieven te komen en wat dingen in orde te brengen voor ik ga werken.
Hopelijk is het een rustige avond, daar heb ik wel even nood aan...



morgen hopelijk ook een leuke dag te gemoed!
Alvast twee maal rijden, een keer in de vm en dan 's avond met mijn schatje! Tgaat leuk worden! ;o)

Geen opmerkingen: