vrijdag 9 maart 2007

vliegen, springen, rushen...

Druk, drukker, drukssssssst...


Het is hier weer verdacht stil geweest...
Het was dan ook druk de afgelopen tijd.
we hebben er weer schitterende momenten opzitten, een hoofd vol leuke gedachten...


Maar alle, we zijn dan weer op track!
we zijn vertrokken!


dus vandaag een klein postje en meteen een oproep ;o)
Sinds enkele weken heb ik een nieuw programma-tje op mijn treo 680.
Dial By Photo. Je kan het al raden, een leuk progje waarmee je mensen kan opbellen op hun gezicht...

en daar heb je de oproep natuurlijk al, stuur me eens een recente en leuke pic van jou (alleen jou) door naar mij!

Om je er even een gedacht van te kunnen geven zet ik ook de banner hiernaast online. Hier zie je enkele voorbeeldjes van hoe het er dan gaat gaan uitzien.

Het is een leuke extra aplicatie die de treo nog meer gaat gaan opsmukken.
Sinds ik het heb gebruik ik enkel nog deze (en nt de standaard) manier van bellen. Iedereen die natuurlijk gn foto heeft (zo'n 99% van mijn adresboek) kan ik op een makkelijke manier toch nog opbellen.

Dus, wil jij ook graag met je gezichtje (of mss nu dan wel met een goede foto :o) ) in mijn gsm staan? Doorsturen! En vul mss wat gegevens aan, zoals adres, tel nummers, geboortedatum, ... ;o)

Dank bij voorbaat en tot gauw!
in mijn gsm of in real life!!! ;o)

1 opmerking:

huub80 zei

Thx 2 Kariboe for the nice pic!! ;)
hij staat er in zelle! ;)

en nu de rest nog ...
waar zitten al die pic's? lol