maandag 10 december 2007

Een werkdag...

Tzijn lange dagen...



Het is alweer lang geleden..
een dikke week, ik weet het..
Nuja, je hoort hem al afkomen zeker.. Tis druk..

Nu, in deze omstandigheden is het zeer zeker zo!
Ik werk dus fulltime op het internaat, halftijds in de shop en dan nog eens meer dan halftijds voor den inline.. En dan mogen we niet vergeten dat we nog aan het verhuizen zijn ook!
Het meest belangrijkste niet over het hoofd zien: ik ben fulltime 'in love'! ;o) En daar komt ook wat bij kijken, net niet genoeg voor mijn schat vrees ik.. maar mja.. :?

Waar ik het dus effe over wou hebben...
Vandaag is een lange werkdag. Die is eigenlijk gisterenavond al begonnen om 18h. De avond/nacht gedaan op het internaat tot 9h. Dan onmiddellijk door naar huis, want de shop moest open om 10h, tot 18h. En dan om 18h30 verwachten ze me alweer voor de avond tot 23h.
Van gisteren 18h tot deze avond 23h.. Kan al tellen he.

Nuja, ik heb er wel voor gekozen; want ik mag wat verwisselen en switchen; waardoor ik dus woensdag zelf nog eens de inline kan geven in Merelbeke!! Dank u lies en Mevr. Verbeken! ;o)


Maar kijk, we gaan verder werken! ;o)
groeten en tot gauw, tzal wel wat sneller zijn dan afgelopen week!

1 opmerking:

Anoniem zei

'Fulltime in love' is nu nog minder dan een halftijdse... Ik vul de weinige gaatjes tijd op, als ik dan al thuis ben want ik werk op gewone uren...
Maar positief bekijken: het einde is in zicht... LU x