zondag 30 december 2007

Het is zover...

Samenwonen...




Het is zover, het moment is gebeurd...
Daarstraks mijn sleutels gaan droppen in de brievenbus van de nieuwe huurders..

Ammaai, het doet raar..
met een klein hartje de sleutels in een enveloppe gedaan en in de bus gestoken..
Pfft..


De plaats waar ik alleen ging wonen, de plaats waar ik mijn eigen ding eindelijk kon doen, de plaats waar ik mijn eigen meubels kon kopen en plaatsen, de plaats waar ik heel veel leuke momenten heb meegemaakt, de plaats waar ik ook minder leuke momenten heb doorgemaakt, de plaats waar velen van jullie ooit wel eens over de vloer zijn gekomen...


Maar nu is het dus tijd op samen te gaan wonen.. Een bewuste (voor zij die er nog zouden aan twijfelen) keuze..
Maar, het is een beetje met pijn in het hart dat ik het oude appartement verlaat...


Een nieuw hoofdstuk in mijn levensloop, een nieuwe start met een schat van een vrouw...

Geen opmerkingen: