donderdag 27 december 2007

Ook ik ben 'back'...

Welkom lezers,


Hey hey!
Het is even geleden, op enkele onpersoonlijke posts na...
Maar bij deze verklaar ik mezelf als 'terug in werking' ;o)

Automatische piloot af en met veel gevoel terug..

Er is veel gebeurd in de tussentijd, dat is een feit.
Een verhuis
een fulltime op internaat
een halftime in de shop
een halftime lesgeven
de blaarmeersen die ze onder handen nemen
geboorte van het kindje van de broer en vriendin van mijn schat
een internet host die rare dingen doet
kerstdag is gepasseerd
maken en versturen van de nieuwjaarswensen (olla, niet panikeren, ze zijn nog nt verzonden ;o)
....

Druk druk druk!

Maar er is ook goed nieuws, ik zal proberen om van een aantal zaken toch zeker nog wat posts te maken..
Ik heb weer wat meer tijd... Alle ja, dat veronderstel ik toch...


Dus binnenkort alle info hier!
Blijf deze blog zeker dagelijks bekijken! Ik doe mijn best om elke dag met iets nieuws te komen!


we're back in business.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

eindelijk :)
kariboe

Huub80 zei

sorry! ;)
maar ik ben er terug!

tot gauw!?!??!! ;)