maandag 17 maart 2008

Dagje Rotterdam

Shoppen en ... skaten...

Zaterdagochtend, 9h en wakker...
dat kan toch niet zijn...

Beiden draaiden we even om en gelukkig waren we weer wat aan het snoezelen, ge kent dat wel...
slapen, niet slapen, genieten, ...
Ik had de tijd om te denken; wat gaan we doen vandaag..

Ik wist dat marjon al een tijdje nog eens naar Rotterdam wou en ik wou graag skaten vandaag..
Humz, met voorbedachte rade richting Rotterdam vertrekken? Zou dat pakken?

Al snel stelde ik een ultimatum; over 30' aan de lift...
Hupla, let the game begin...


als er één iets is waar Marjon niet tegen kan...
Ongepland iets doen...
Ik had ze weer liggen.. Met alle gevolgen van dien, maar 30min later zijn we toch vertrokken..

Na een autoritje kwamen we aan, onmiddellijk was ik richting de Westblaak gereden, daar waar het outdoor skatepark ligt... ;o)
Ik wou skaten!!!!

Een klein uurtje heb ik geskate, marjon met het fototoestel in de aanslag!
Het ging aanvankelijk voor geen meter.. Het was lang lang geleden dat ik daar nog skate (van het bezoek van het Rollerblade team (met Broskow, Moralles, Richard Tayler (RIP), ...) en het is gewoon super lang geleden dat ik nog eens deftig ging agro skaten...

Maar het ging na een tijdje wel weer.
Ik had er weer zin in, het deed weer deugd, het was weer genieten...
Na een haf uurtje dook in de miniramp in, zalig was het weer!
De tricks lukten na verloop weer, soul, fishbrain, oversoul, alleyoop soul, ... Vanalles heb ik er uitgesmeten, de ene al beter gelukt dan de andere...

Ik was voldaan na afloop, een aantal leuke shots had mijn schat kunnen maken.. Een leuk aandenken.
Maar ook een leegte merkte ik, waar in België kan je nu nog een deftige mini vinden...


En dan nu mijn schat verwennen, shoppen! ;o)
Nuja, van echt shoppen till you drop hebben we niet veel gemerkt..
Elk van ons heeft een mooi koopje kunnen doen, maar daar stopte het ook...
Na afloop, tegen 5h sluiten de winkels daar blijkbaar op zaterdag, waren we moe en voldaan! we hadden er weer een leuke dag op zitten.
Nog even wat rondwandelen, maar echt cultureel is Rotterdam niet.
We hadden het al snel gezien, terug naar de parking en naar huis dus!

Nu moet je weten dat mijn schat een beetje voetbal (nuja, als je Cercle een voetbalploeg mag noemen :o) ) gek is. Dus, even de afrit volgen naar Feynoord? Tuurlijk dat!
Er was blijkbaar een thuis wedstrijd. Dus druk druk druk!
Snel even een toertje voorbij het stadium en terug de autostrade op.


Om deze leuke dag af te sluiten zijn we een lekkere turkse pizza gaan eten.
Het was genieten zo'n dag, een dagje er tussenuit!



Ik kijk al uit naar onze volgende!!! ;o)

Geen opmerkingen: