dinsdag 19 augustus 2008

Sportkamp Destelbergen

Slecht weer...


Waar is de zomer? dat zal de 'zomer vraag' zijn vrees ik..
Ik heb hem toch nog nt tegengekomen...

We hebben weer geen geluk deze week, de eerste dag hebben we bijna niet geskate!
een echte ramp, zeker nu we de 'oudste' leeftijd (lees als: de ambetantste kinderen (ze kunnen er wat van deze week!) hebben!
Twas echt geen fun dag gisteren!

Vandaag voorspellen ze dan weer regen regen regen en wat krijgen we bij het opstaan.. Zon..
Snappen wie snappen wil!

Dus vandaag zit er dan waarschijnlijk wel skaten in, we shall see!
In elk geval komen er vandaag wat extra regels en afspraken bij, dat weten we wel al.. ;o)

Alle, we gaan er weer een lap op geven, voor de leuke kindjes moet het fun blijven he!
Ik weet alvast WEL hoe ik mijn kids ga opvoeden hoor! ;o)

Geen opmerkingen: