zondag 17 augustus 2008

twas lastig!

Afzien!


Gisteren ben ik gaan meerijden met de mannen van RouliRoula. Marjon, mijn mama en de mama van marjon hadden afgesproken in Brugge, daar moet ik toch nt bijzijn?!

Aangezien RouliRoula in Brugge zat voor een weekend was dit ideaal! Ze gingen rijden van Brugge naar De Haan en terug, goed voor nog geen 50km volgens Rollusbillus.

Het weer was goed, niet te warm, zonnetje aanwezig en een fris windje! Tegen het vertrek uur waren er een goede 30 deelnemers komen opdagen!

Het was dik in orde de route! Mooi!
Maar lastig! Had ik al gezegd dat ik een goede week ziek ben geweest.. Wel, dat merkte ik dus gisteren! Het was lastig! Op een bepaald moment heb ik het licht gezien! En even later dacht ik al aan opgeven.. Nog nooit is me zoiets overkomen en ik hoop het nooit nog eens mee te maken!

In totaal hebben we met de groep een goede 85km gereden (ikzelf reed door tot Oostkamp, bij marjon thuis en heb dus net geen 90km gereden). Na al die kmers was het vat er wel af voor mij...


in elk geval, na de douche, wil ik nog van datte!
maar dan wel als ik niet ziek ben / geweest... ;o)



en ik wil graag mijn schat bedanken die me de laatste km-ers te gemoed kwam rijden!!!!
dank je muisje! dat deed je goed!! ;o)



de foto's van gisteren kan je hier vinden.
les photos de hier, ici.

Geen opmerkingen: