vrijdag 30 januari 2009

ISPO 2009

Dan toch....


Jawel, ook dit jaar ben ik er weer bij. Winter ISPO 2009 here I come!
Op het aller laatste moment, dan toch...
Gelukkig maar!

Het was gepland om dit jaar terug te gaan, maar door omstandigheden leek het er op dat ik er niet zou geraken.
Maar dan toch, op uitnodiging van Rollerblade geraak ik er.

Morgenochtend vroeg vertrekken we richting ons, last minute, hotel.
Helaas kunnen we, omdat we toch wel werkmensen zijn, er maar 1 dagje bijzijn.
Maar dat maakt het niet minder leuk! Genieten gaan we, Marjon en ik.

Voor de mensen die de ISPO niet kennen, ISPO is zowat de grootste sport(gerelateerde) beurs van de wereld. Hier kan je, enkel voor winkeliers, salesmans, ..., terecht om alle collecties van alle merken te aanschouwen, bestellen, ... Mekka dus!

Ook dit jaar zijn alle inline skate en skeeler merken aanwezig met hun collectie. De officiële lancering van de collecties is normaal in de zomer ISPO, nu gaan we dus voor de winter collecties 2010. Nuja, maakt niet veel uit. Het is de place to be om te socializen.. :o)


Ik kijk er al naar uit, morgen om 9h zijn we weg!
Ah, ik heb er zin in!

Ook deze keer probeer ik met wat live blogging jullie op de hoogte te houden; en je mag er van overtuigd zijn wij gaan ons best doen om alle moddellen van alle skates op foto te zetten! Je zal hier, forum of facebook.

Geen opmerkingen: