donderdag 22 januari 2009

Ziekjes...

Slapen, suf, koorts, ...


Jawade!
Ik heb mijn deel van die domme griep al gehad..
Afgelopen zaterdag nacht kreeg ik het zitten... Plots uit het niets, twee uurtjes in bed en huppa.. Twas passé met slapen!
Ik kon niet meer slapen, voelde me niet goed, neus zat volledig dicht, had het gevoel dat ik koorts had, ...

Zoals bij de laatste twee keer ging ik ook nu richting living, zodat ik mijn schat niet zou storen in mijn gewoel. Veel beteren deed dat natuurlijk niet, maar hier stoor ik niemand nietwaar.

De zondag was helemaal top!
Nog nooit ben ik zo slecht geweest, de vorige twee keer (die 1 keer ook zeer erg was) waren hierbij niets vergeleken.. De koortst was het ergste, die kreeg ik maar niet naar beneden en liep al snel op tot 39°... Door die koorts was ik zo lam als iets en vooral zeer ijl...

Wie kan rekenen heeft het ondertussen al door, dat was op mijn 29ste verjaardag..
Geen geluk dus dit jaar!

Op maandag moest ik gewoon naar de dokter, werken zat er echt niet in. Geraakte zelfs met moeite in mijn kleren en bij de dokter...
Daar kreeg ik, natuurlijk..., onder mijn voeten omdat ik blijkbaar al zeer lang met deze griep loop en niet naar de dokter ben geweest. Twee keer heeft die willen uitbreken, maar ik ben gespaard gebleven, deze keer dus niet!

Schade: verplicht 1 week thuis!
Damnz!

Nu zijn we eind van de week en sinds vandaag voel ik me al wat beter; geen koorts meer, geen ijl gevoel, geen pijnlijke spieren, kan weer aan 1 stuk doorslapen, ... Alleen ben ik nog zo moe, zo erg dat ik bijna hele dagen lig bij te slapen!

Hopelijk ben ik er nu dus vanaf, dat ik het niet meer mag krijgen.
Was dat even afzien....

Geen opmerkingen: