woensdag 14 januari 2009

MIJN nieuwe Palm!

Palm Centro...


Ik kan niet anders, momenteel zit ik op mijn palm Treo 680 zonder geluid... ik kan nm luisteren als iemand belt en hoor dus alles, maar de andere kant van de lijn kan niets van mij horen.. Vrij ambetant niet waar...

Na twee dagen ergernis besliste ik zo'n 5minuten geleden om voor een nieuwe (tijdelijke...) gsm te gaan... De Palm Centro, de opvolger van de Treo 680...
En zoals je al hebt gelezen, het is een tijdelijk toestel, ik MOET die nieuwe Palm Pre hebben!
Dus zodra die op de markt is bij ons heb ik dat beestje!!

Het model dat ik nu dus heb gekost (voor 250euro; zoveel betaal je voor een deftige Nokia ook met minder functies...) is deze:

een miskoop is het alvast niet, tis wel een dure keer... Als tussendoortje...
Vanaf morgen of vrijdag kan je hier dus alvast een mini review lezen over de nieuwe gsm (en dan ga ik er vanuit dat Palmshop.be de belofte waarmaakt, vandaag bestellen is morgen leveren!)


Spannend!
een nieuw speeltje, voor mijn verjaardag?!

Geen opmerkingen: