vrijdag 17 april 2009

bbq op het strand...

ahha!


afgelopen dinsdag was het schitterend weer.
Zon, veel zon en het was lekker warm!

ideaal voor een bbq! indeed!


Aangezien een bbq op ons terras is een beetje 'onozel' dus wou ik voor het grote werk gaan!
Verrassing dinner on the beach!
Dus, toen marjon thuis kwam, de auto ingesprongen richting zee. Nog snel buienradar bekeken,
 geen buien! It's a go!

Halverwege de autostrade kregen we toch wel geen buien zeker...
Ongerust! Marjon al helemaal aant zagen, rijden wij nu naar de zee op een werkdag om daar efkes te wandelen en terug naar huis...
Maar ik had meer in petto!

het was een zalige wandeling, gevolgd door ene lekker dinner!
Het heeft me gesmaakt en ik denk dat mijn schat er dan toch ook iets aan heeft gehad!


Het was een geslaagde uitstap!
merci voor het romantisch avond uit! ;o)

Geen opmerkingen: