woensdag 22 april 2009

De lezers, U dus...

En hun fouten...


Sinds een dikke maand en een half draai ik een nieuwe webstats programma. Een schitterend programma!
Het verteld me alles! Maar dan echt ook alles. Geen paniek, ik weet nog (net) niet wie jij bent aan de andere kant van het scherm...

Sinds ik dit programma draai voor al onze website's hebben we echt wel een zicht gekregen op u, de lezers dus.
We weten waarom je naar onze site komt, hoe je hier verzeild bent geraakt, wat je zoekt, van waar je komt, ...

Zeer boeiend!


Wat me een beetje verontrust is de woorden waarop er gezocht word, en die dan nog op mij blog terecht komen ook...
Schrijf fouten / spellingsfouten; pas normal!
Ik ben zeker geen ongeschreven blad, je zal zeker fouten kunnen vinden op deze blog - maar wat ik de laatste weken soms niet zie verschijnen...

Tis best wel boeiend om het zo allemaal een beetje te volgen, zeker de pagaviews...
Schitterend om te zien dat een blog van een simpele jongen als ik zo vaak bekenen wordt.. 

Mooi!

Geen opmerkingen: