zondag 19 april 2009

pakketje...

zelf op te halen...


afgelopen week verwachte ik een groot pakket.
Nuja, het was meer 'wachte'(n) dan verwachten...

op woensdag verwachte ik een pakket in de shop, omdat thuis laten leveren te moeilijk was (te veel pakketen en niet elk moment thuis..). De hele dag zitten wachten vol zenuwen.. Geen pakket!

Dan zullen ze wel op donderdag leveren zeker?!
Vanaf 10h voelde ik de kriebels wel in mijn buik, tegen 16h was ik zot aan het worden.. Nog steeds niets...
Vlug even bellen en horen hoe het zit.. "Te druk bij DHL, pakket versturen ze vandaag"...
Al die drukte dus voor niets, twee dagen lang... pfft!

Op vrijdag kreeg ik een mail, met een screenshot. Na het goed bekijken zag ik dat ze om 8h55
 het pakket hadden aangeboden in de shop.. Maar euhm, de shop is niet open dan..
Na een telefoon naar DHL met de vraag of ze het pakket vandaag opnieuw konden aanbieden kreeg ik de melding dat het pakket niet was verzonden, omdat ze geen adres hebben..

beeld u even in hoe groen ik kwam toen ze me dat vertelden..

omdat ik de soap zo goed als beu aan het worden was, besloot ik om er zelf om te gaan..
Ternat is nu ook weer niet zo ver...

Na wat geregel met de verzender en met DHL kwam het in orde; ik mocht er om!
Maar kan zo'n pakket van 14 pakketen en 150kg wel in de wagen?!
Toevallig liet ik het vallen toen ik de shop belde; met de mededeling dat hij dus geen levering moest verwachten vandaag; en David stelde voor om met de camionette te gaan...

Opnieuw stress! een camionette, nen automatic... Ouw!
Het spannendste was dan voornamelijk om uit de parking te rijden in de reep, smal klein laag... Maar alles kwam goed!

het pakketje oppikken in Ternat viel zeer goed mee, voor ik het wist zat alles in de wagen.
Het zou wel gelukt zijn met de break, maar het ging serieus puzzelen worden dan...

Later die avond mocht ik het pakketje uitpakken...
Eindelijk! Het was een verademing!


Wat er in het pakketje zat?!
tjah... dat vertel ik later wel... :o)

1 opmerking:

Anoniem zei

nen electrischen tandenborstel???
:-)
x kariboe x