woensdag 27 september 2006

Avondje zee...

Gisteren weer in een opwelling richting zee gereden...

Mijn schat stuurde een sms met de vraag 'geen zin om naar de zee te gaan en onderweg iemand op te pikken'...
Ik onmiddelijk geantwoord: 'ik vertrek nu'

en weg was ie...
Op naar Oostkamp en dan op naar Oostuinkerke...


De zee... Zalig is ie!



sinds ik de wagen heb ben ik nog nooit zoveel aan de zee geweest in een maand...
pas normal!


het was heerlijk gisteren!
Net warm genoeg voor met een pull te lopen (alhoewel, tegen het einde..)
rustig, gn kat te zien .. Ouw, ik zou liegen! Eén kat te zien, eentje die zelf niet wegliep als ik op 50cm van haar stond met de wagen... Zelfs nen keer 'tuuuuuuuuuut' en amper boegeren! Beestje had zeker zelfmoordneigingen...







Ik heb er ontzettend van genoten!
op naar meer van datte!







de foto's hier

1 opmerking:

Anoniem zei

Uw schat is toch een lieve é, dat zij je meevraagt naar de zee...
Ik denk dat zij er ook van genoten heeft... :-) X