vrijdag 22 september 2006

Ontslag....

Gisteren kreeg ik telefoon met de mededeling dat mijn ontslag brief vandaag in de bus zou vallen..
Wegens een tegenvallend resultaat van mijn opleidingsproject is er geen zekerheid dat het project voor een tweede jaargang verlengd gaat worden...

vanwaar het tegenvallend resultaat?
Eenvoudig, er is geen toeleiding van de verantwoordelijke partner (nm de VDAB) waardoor wij ons vooropgesteld aantal (66) niet kunnen halen (momenteen 28 max.).. Wegens het algemeen falen van het Jongerenwerkloosheidsplan zal er een grondige evaluatie en vermoedelijk een herziening komen...

Hierdoor start vanaf 1/10 mijn drie maand opzegperiode...


Ontslaan...




Alweer een JONGERE WERKLOOS door het falen van het JONGEREnWERKLOOSheidsplan...

1 opmerking:

Anoniem zei

Huub.. kop niet laten hangen hè! Gij zijt gelijk onkruid, ge vindt u baan wel, ook al schijnt de zon nu effe niet meer. ;)
Trouwens, ik weet wel zeker dat ge uw droomjob vindt, brains en inzet genoeg!

Als ge ns nen babbel nodig hebt met nen ouwe met veel ervaring (;)) let me know!