vrijdag 1 september 2006

24 heures Inline - Goumoens-la-Ville


Tis bijna zo ver...
Over een paar uur ben ik onderweg naar Goumoens-la-Ville...

Ben ik voorbereid? NEEN!
Amper kunnen trainen, de laatste dagen veel te veel fysieke inspanningen (moeten) doen / gedaan, doodmoe, last van de voeten, een pijnlijke rug, ...
Ziet er nt goed uit!
Maar, ik ben een vechter! wat wil zeggen dat ik, als het echt moet, puur op karakter ga rijden... Liefst niet, want dat zou wel eens pijnlijk kunnen zijn en niet zo goed voor mijn lichaam....


maar soit, ik zou beter in mijn bed kruipen en slapen dan hier te zitten typen...



in elk geval, ik tracht elke dag een update online te zetten (al vrees ik er voor)..
Nuja, je kan hier de website vinden van de organisatie: http://www.24heuresinline.com/



Ik zou zeggen, plzzzz DUIM!
denk aan mij EN als je zin hebt, steun sms-jes zijn altijd welkom! Tis zo ver weg van huis... ;o)







Groeten!
btw: schat, IK HOU VAN JOU! en MIS JE nu al!!

1 opmerking:

Huub80 zei

C'est patri!

Ik ben de piste in!
vijr slecht geslapen deze nacht, maar soit, kheb 8h auto zitten voor de boeg, dus daar kan ik genoeg slapen!

Greetz,
en duimen!! ;o)