donderdag 28 september 2006

Opnieuw skaten...

Hellow hellow,



vandaag was de eerste keer sinds La Suisse dat ik nog eens geskate heb...
Ammaai deed dat deugd zeg!!
Het was zalig!
Dat ik de smaak nt kwijt was, dat wist ik al, maar ik ben weer zo gebeten!

Ik heb vandaag moeten lesgeven, en dat deed ik met mijn Crossmaxen...
Man, wat heb ik genoten van mijn slides... Goh! Ik voelde mijn beentje zo kriebelen, ze hadden zo'n zin in een fsk sessie...



Ik wil DRINGEND, laat dit een oproep zijn, terug een super vette FSK SESSIE houden!
Echt!



Ik wil meer van dit:

en dan vooral ook footage!




dus wie zich geroepen voelt! Hit me!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben al aan het oefenen ;-)

Als je uitrijdt ... laat het altijd gerust weten.

grts

ph

Anoniem zei

2 van die foto's was ik live bij!
the good old days
never stop Huub!

* kariboe *