maandag 3 november 2008

hosting....

Aaaaaaaaaaaaaaaaargh!


Ik ben het hier stillekes aan aan het krijgen...
het ene probleem na het andere.. Alsof ik al niet genoeg werk heb moet ik me nu bezig houden met het ene probleem na het andere bij de hosting firma..
Overschakelen van host is dus niet zo plezant...

Wat er uit zag als een vlekkeloze verhuis is, voor mij, aan het uidraaien tot een ware nachtmerrie...


Je kan dus niet posten in het forum, de url van het forum veranderd plots naar: http://www.belgianinlinecenter.be/belgianinlinecenter/forum/index.php mail is nog niet alles, heb pas mijn ftp gegevens, kom zot van het over en weer gemail (want hosting firma's zijn niet bereikbaar tenzij je veel geld tegen een 0900 nummer wilt gaan smijten, ... 


Zie jij ergens nog een fout in al onze site's, laat het me aub weten!
Ik wordt er momenteel zot van!


pffffffffffffffffffffft!
waarom doen wij dat toch allemaal?!

Geen opmerkingen: