maandag 24 november 2008

niets nuttigs...

pfft...


Eigenlijk heb ik niet veel nuttigs te vertellen, maar ik voel dat ik MOET posten vandaag...
Wat kan ik gaan zeggen...

Een samenraapsel:
  • het forum heeft weer een nieuwe update gehad. De phpbb versie is geupdate. Dat is positief nieuws, het heeft me niet veel tijd / moeite gekost; op wat geklooi met de kalender na..
  • het is koud vandaag! Gisteren moest ik (en ben ik dus ook niet) niet buitenkomen; vandaag is wat anders.. En het is koud! Ik kijk al op tegen de wandeling van de shop naar huis; een half uurtje ongeveer.
  • Deze avond moet ik nog gaan werken op het internaat, tot 23h. Lange dagen dus! Maar fun...
  • Ik zou eigenlijk willen dat het sneeuwt! Het is dan wel vroeg, zo voor Sinterklaas, maar het is wel fun!
  • Morgen heb ik heel wat zaken op programma staan op een halve dag (om 14h moet ik alweer de avond doen op internaat), voorbereidingen voor het inline skate seizoen 2009! Als we zo blijven voorbereiden gaat dat een K N A L seizoen worden!
  • Ik ben dringend opzoek naar wat designers, zowel voor publicaties / t-shirts / websites / ... Ken jij iemand goed is in zijn / haar ding?! Laat die contact met me opnemen, of geef de coördinaten zodat ik deze kan lastigvallen! ;o)
  • gaat er mee stoppen, want tis bijna tijd om den boel af te sluiten hier!
Dat zal wel genoeg zijn voor vandaag..
Zoals al gezegd, niets speciaal dus in bovenstaande berichten... ;o)
Ik voelde het gewoon, ze moesten er uit.. Vandaag..


see ya!
en geniet van dat koude wintergevoel...

Geen opmerkingen: