zaterdag 22 november 2008

Voetbal....

Cercle Brugge..


Ik weet het, ik weet het.. Bij voetbal verwacht je wel wat anders dan Cercle Brugge maar ik moet de kerk in het midden houden, tussen mezelf en Marjon / schoonfamilie...
lol.


Vandaag is een groots moment, ik MOET (met veel zin dus) naar den Voetbal...
Geen Buffalo, Geen Rode Duivels, .. neen neen, ik moet het doen met Cercle Brugge...
Revelatie in 2008; in 2009 ... ;o)


Ik had het nooit voor mogelijk gehouden, maar ik zal dan toch een voet binnen zetten in een stadium. Als supporter... Stel u voor zeg!
Maar je mag me op mijn woord nemen, geen fanatieke toestanden! Geen schaals, geen mutsen, geen hamburgers, geen holigans, ... geen stereotiep gedoe dus vandaag!


Ik kan momenteel dus alleen hopen op een "afgelasting wegens te veel sneeuw in brugge"...
;o)



Als ik het overleef deze avond, dan komt er nog zeker een staartje aan deze post!
ouw ja, wil je weten waarom ik mee moet?! Omdat ze anders geen vervoer hebben! Profiteurs!!!!!

1 opmerking:

Dries Jacobus zei

Hi Huub,

Het is nochtans een hele eer om Cercle Brugge aan het werk te mogen zien !

Groetjes,


Dries JACOBUS
4de generatie Cercle Brugge supporter