zondag 16 november 2008

Weekend!

twas kort en krachtig!


Ik was blij dat het weekend was, de werkweek was dan wel niet zo lang geweest; maar wel krachtig!
Vrijdag had ik dan nog de vergadering met Rollerblade. Die zorgde voor wat kopzorgen, in de zin van denken denken denken! Binnenkort hebben we waarschijnlijk wat zaken die we kunnen afronden, dus kan ik er eindelijk mee naar buiten komen!
In elk geval hadden we allemaal een goed gevoel op het einde van de vergadering; er zit muziek in 2009! Dat is een feit!
Daarna nog snel afzakken naar Brugge met Marjon voor een bezoekje aan het nieuwe shoppingscomplec in Brugge. Bijna 2H30 hebben we daar rond gelopen; en veel centjes opgedaan! ;o)
Maar het was productief, always think business... 


Zaterdag had ik zo slecht geslapen, de hele nacht zitten denken (slapen en denken, tis een rare combinatie... Zaterdag was dan ook een luie dag, en in de namiddag viel ik gewoon in slaap... De nacht van zondag op maandag was ook niet te fameus.. Tegen 7h wakker en de molen in mijn hoofd was weer op dreef... ai ai ai! als dat allemaal maar goed komt!
Tussendoor dan nog naar den tennis natuurlijk. Axa Belgian Masters, met vandaag de finale!

Het was een korte wedstrijd, beiden waren nochal vermoeid. Malisse heeft dan wel gewonnen van Darcis; Darcis had ik liever zien winnen.. Blijkbaar ben ik altijd een beetje voor de underdog.
Maar het was fun! Ik had mijn camera niet bij; behalve de RB camera die we in de headqauters kregen, maar ik heb niet gevonden hoe ik moest inzoomen.. Geen foto's dus!


druk en kalm weekend, het was fun!
klaar voor alweer een drukke werkweek!
let's get it started!

Geen opmerkingen: