donderdag 31 augustus 2006

werken - bxl - leuven

Vandaag een goed gevulde dag gehad...
Van 9h - 17h heb ik gewerkt, vandaag heel wat over en weer geloop...
Ik ben eens gaan kijken op mijn nieuwe werkstek vanaf september, de Jamclub in de Muide.

Tziet er vree netjes uit, of het nu echt een verbetering zal zijn voor de opleiding, daar twijfel ik nog aan... dat zal zich algauw uitwijzen als het zover is...
Daar ter plaatse heb ik eens den toer gedaan van het gebouw, de ruimtes bekeken en mee geholpen met de verder opbouw van onze buro.
Ik verhuis nm niet alleen. Ik heb er vanaf nu twee nieuwe collega's bij, die ook in de Jamclub zullen zitten en werken. Gezellig dus! ;o)

Ik heb een paar keer over en weer moeten rijden van en naar, en door een wegomlegging heb ik zo heel wat tijd gespendeerd in de auto.. Maar, komt allemaal goed uit he, extra uren achter het stuur (in verschillende situaties...)

Daarna was de bedoeling om onmiddelijk door te rijden naar Bxl, waar ik wielen voor dit weekend ging ophalen.
Ik heb nm 100mm wielen van Matter gekocht! Nieuw stuff voor de nacht van zaterdag op zondag in la suisse...
Nuja, plan niet gelukt; geen internet op het werk (humz, komt me bekend voor...) dus maar eerst naar huis gereden om te kijken of mijn contact persoon een mailtje had gestuurd..
Dan door naar brussel, maar door een foutje (van mezelf) in de gps hopeloos verkeerd gereden. Het is te zeggen, het zit zo: je kan normaal een traject invoeren met een tussenstop, maar je kan ook perfect een traject invoeren langs een bepaalde plaats. Twee totaal verschillende dingen, en ik was zo lomp geweest voor het tweede te gaan... Resultaat: geen signaal als ik er was.. Ik rij dus te ver... Na 16min valt mijn €, ik had zo iets, dit kan niet! Dus voer ik dat opnieuw in, was ik wel nt te ver gereden en was ik er dus in alle stilte voorbij gereden...
Nuja, al bij al, ik heb mijn wielen dus ben ik te vreden!
Daarna onmiddelijk doorgereden naar leuven, waar ik een (skate)vergadering had. Massa's te laat, een uur dus...
Nuja, niet zo erg! We hebben dan even overlegd en dan de skates aan gebonden... Veel kan ik hier nt over vertellen... Geheim! ;o)

Dan terug naar huis, twas al na 22h30...Nuja, op de terugweg nie veel soeps, behalve agenten die meer dan 130 mogen rijden en aan andere automobilisten een bordje tonen: "max 120"... Tssss...
en file... wegens werkzaamheden.
Vlotjes thuis geraakt, dat wel.




Alweer een drukke en spannende dag achter de rug, nu doodvermoeid en ik moet er straks zo vroeg uit... Sport Happening op Destelbergen...
Nog 6h slapen te gaan! Ik ga zzzzz doen!
Tot morgen!

Geen opmerkingen: