donderdag 22 februari 2007

Gisteren..

Druk druk druk...


Gisteren was een zeer drukke dag.
In de vm had ik natuurlijk het sportkamp in Beveren.
Het was alweer een leuke dag. Heel wat leuke trucs geleerd aan de gasten en zelf heel wat lekkers geskate. Lang geleden dat ik nog in een skatepark was geweest. Ik ben altijd blij als ik hier kamp kan doen, want dan hebben we het volledige skatepark van St-Niklaas (Impact) alleen voor ons...

Voordeel, je kan doen wat je wilt. Niemand die plots in de weg komt rijden.
Dus geniet ik er elke dag weer van ;o)
Meer beeldmateriaal binnenkort op deze blog!!

Na het kamp moest ik onmiddelijk doorrijden naar Merelbeke.
Ook hier hebben we jaarlijks een afspraak voor een 'sessie'.
Voor de Merelbeekse jeugd zetten wij een sessie uit voor 2h30.

Alweer een leuke middag, heel wat bekenden tegengekomen (die jaarlijks terugkomen of die ik nog ken van de kampen in Merelbeke).
Na twee uurtjes was het passé voor dit jaar. Ja, voor een jaar... Helaas beschik ik momenteel over te weinig moni's waardoor we dus geen kamp kunnen organiseren.. Met spijt en pijn in het hart...

Na Merelbeke onmiddelijk naar het tankstation, want ik zat zonder nafte!
Nog een geluk dat ik er geraakt ben, twas nipt!!

Daarna snel naar mijn ouderlijk huis, mijn verhuurpark afzetten en snel de valies van mijn mama inladen.
Jahha, die zit voor een midweek aan de zee, Oostduinkerke.

En vanaf dan moest ik nog een tandje bijsteken! Ik moest me wreeeee haasten!
Nu moest ik snel door naar Oostkamp, mijn schat gaan oppikken!
En vandaar doorrijden naar Oostduinkerke.

Onmiddelijk naar het hotel geweest. Mooi was het daar. De herinneringen van jaren kwamen terug!! Ik heb nm meer dan 15 jaar elke vakantie (behalve de grote vakantie) aan de zee doorgebracht!
Mooi hotel, zicht op zee, mooi weer, .. en die zee...
Genieten!

We hebben toen een wandeling gemaakt en die hebben we beïndigd met een restaurant bezoek.
Toevallig, we bestellen alle drie scampi's...
Het was heel lekker. Onder het goedkeurende oog van een klein kindje heeft het gesmaakt!
Daarna terug naar huis... Nog eens 100km-ers rijden...

Van 8h45 tot 21h30 de hele tijd 'gereden'... met de auto, op skates, ...
Het was een drukke dag! Ik was blij dat ik thuis kwam!
Nog even genieten met mijn schat op de zetel (humz, genieten... ik had natuurlijk nog wat online werk.. Sorry schatje!!!) en dan dodo doen!
Tijd voor een nieuwe dag!!



de foto's kan je hier vinden:
de sessie in Beveren
de sessie in Merelbeke

het avondje zee

Geen opmerkingen: