vrijdag 2 februari 2007

Internaat...

Opvoeder Huub...


Na een tijd out geweest te zijn van het opvoederwerk vlieg ik er komende zondag weer in!
Ik kan al nt meer wachten!


Sinds half december wist ik reeds dat ik in feb. terug aan het werk zou gaan als opvoeder.
Na een gesprek met de Beheerder Mevr. Verbeken wa het duidelijk dat ik de vervanging zou doen van Lindsay, een ex-klas genoot die binnen enkele weken zal bevallen.
Daar het Topsport Internaat voor mij niet echt onbekend terrein is zal zeker een plus punt geweest zijn. Het is nm zo dat ik iedereen ken die daar werkt; Lies, Wes, Bart, Lindsay, Davey, Line, Jurgen, Evelyne, Mevr. Verbeken, ... Daarnaast help ik regelmatig eens mee met bv Halloween, vlottenvaren, ... Of als een topsporterke in het ziekenhuis ligt ging ik reeds 3maal mee op ziekenbezoek... Geen onbekend terrein..


Komende zondag doe ik mijn eerste nacht, in de Musschestraat.
De Musschestraat is een mini kasteeltje met 28 internen.
Op maandag doe ik dan de nacht in het Sporthotel, met een 50tal internen.
Woensdagnm doe ik de activiteiten in de Musschestraat en heeeeel belangrijk, de bedeling van de broodjes voor onze topsporters in de school Voskenslaan.
Op donderdag doe ik dan weer de nacht in de Musschestraat.


De afgelopen twee weken ben ik een aantal keer gaan meedraaien op de beide locaties.
Effe snel opvolgen hoe het op deze internaten zijn gang gaat en dan heel wat praktische info.
Ik heb reeds wat ervaring als opvoeder (in totaal een 2tal jaar reeds + mijn studies natuurlijk) dus daarover had ik nt veel info nodig.. Al zeg ik nu natuurlijk nt dat ik 'de beste' ben!! Iedereen kan altijd leren! En dat, dat heb ik in mijn verschillende job's de laatste jaren echt wel al geleerd!!




Maar soit, ik kan dus nt meer wachten...
Mijn schat zal het iets minder leuk vinden zondag, want zij ligt dus (net zoals ik natuurlijk) alleen in bed voor 3 lange nachten... Maar dit is de job die op mijn lijf geschreven staat en die ik ontzettend graag doe... Dus ja... :s Sorry schat! ;o)



En vanaf nu zitten we dus heel wat weekends vast, door het feit dat ik natuurlijk de prestaties van mijn jong geweld wil opvolgen! Door overwinningen en gn podiumplaatsen... Al gaan we natuurlijk altijd voor de podiumplaatsen!
Zaterdag gaan we eens een kijkje nemen bij de wielrenners en zondag gaan we de atletiekers in het ooghouden! Drukke tijden!! ;o)

1 opmerking:

Anoniem zei

piep,

Hoe zijn de eerste werkdagen meegevallen?

Groetjes,
K