dinsdag 20 februari 2007

Sportkamp Beveren

Sportdienst Beveren ism B.I.C. Inline Skaten / Skateboard...


Vandaag was de eerste dag van een nieuw sportkampje.
Het is een kamp wat wij al jaren (ik denk zelfs meer dan 5 jaar) doen voor de sportdienst van Beveren.
Opzich is het nt echt een kamp. Wij verzorgen nm een vm inline skaten / skateboard in een lokaal skatepark (impact, St-Niklaas).
Een vrij relaxed kamp.


Deze week heb ik er 13 rondrijden.
Een aantal uitsluitend skateboard, een aantal uitsluitend inline en dan veel die beiden doen!
Cool is het!
Bij de inline skaters zitten er een aantal goede bij, die weinig schrik hebben en vollenbak droppen... Het gaat wat geven deze week denk ik! Ik kijk er al naar uit.
Bij de boarders zit er ook wat potentieel in.. Normaal hebben we altijd twee zeer goede boarders (gesponsord zelfs) maar nu zitten die er nt bij, waarschijnlijk op vakantie of zo.. ;o)

Ik heb wat foto's en zet deze vandaag nog online.
die je hier dus zal kunnen verwachten!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Vieze huftert, gade den 2 naar de zone of nie?

rashond

Huub80 zei

hey rashond!
Ik kan niet volgen maatje!
wat is er den 2den?
what do I miss!!??