vrijdag 23 februari 2007

Laptop is terminale fase...

Hij heeft het licht gezien...


Het is weer vandat...
Maar nu door mijn eigen fout..
Vermoedelijk heb ik een verkeerd item geïnstaleerd waardoor ik de volledige interface van Windows XP heb gedelete..
Alvast, dat denk ik. De 'taakbalk' is nm helemaal verdwenen en ik niets meer doen.
Via Ctrl+Alt+Del kan ik wel wat commando's uitvoeren... Handig is anders.

Zometeen ga ik naar Excell, in de hoop dat zij het onmiddelijk kunnen oplossen...


Dus, het zal mss voorlopig hier even heel stil zijn!
Maar onkruid vergaat niet zeggen ze...




Groeten,

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vieze huftert,

euh... nee euh... da met de zone da was den 23e.
Ben volgend WE in Belgie.... goesting het kot op zijn kop te stellen?

greetz rashond

Tim Schraepen zei

beste nubcake.

Als uw "taakbalk" (ik vermoed dat ge daarmee die balk vanonder bedoeld waar uwe start-knop in staat) verdwenen is, wilt dat zeggen dat explorer.exe gecrashed is.
Wat ge dan kunt doen (als winblows dat niet automatatisch voor u doet), is via ctrl+alt+delete in de "taskmanager", "New Task..." kiezen en dan explorer.exe intikken.
Normaal zou dat uw probleem moeten fixen.

Greetz, Sch3lp.

Huub80 zei

Hey sch3lp, zo simpel is het nt! ;o) Anders zou ik wel een noob zijn! en neeeeuh! ;o)

de volledige explorer.exe was weg! Gewist! hierdoor kan je dus niets meer doen, tenzij via ctrl+alt+del ...
Maar, na wat zoekwerk en pruts werk (nt willen erkennen van een usb stick) is het allemaal in orde!


greetz,