maandag 2 april 2007

namiddagje zee...

Mooi weertje en een zonnetje...


De ideale omstandigheden om alweer eens af te zakken naar het zeetje!
en weg waren we!

Genoten hebben we gedaan!
Lekker gewandeld, wat was dat fris!
Met de frisbee gespeeld, en zeer dat dat deed...
Batminton in het zand, ammai mocht ik lopen zeg...
...

het was echt leuk! genieten!
en soms eens plat liggen van het lachen..
Jaja, moet ook kunnen.

Na onze sportieve middag, afgewisseld met het zonnen natuurlijk!, zijn we afgezakt naar Koksijde.
Mijn schat moest eens kunnen genieten van de beste ijscreme van België (kheb ooit eens een betere gegeten, ik denk ik Barcelona). Het heeft gesmaakt! maar het was wel frisjes aan het worden! Dus lang zijn we niet meer gebleven, autotje in en afgezakt naar Gent.
Lekker gegeten en ons dagje mooi afgerond!


Het was alweer een fantastisch weekend!
leuk leuk leuk! ;o)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ijsje in barcelona? was dat voor of na die farandol??
x kariboe x

Huub80 zei

kijk eens hier!!
partner in crime!!

was dat nu in Barca? Hebben wij daar een ijsje gegeten of laat mijn verstand me echt helemaal in de steek?!


alles ça va voor de rest?!
we moeten eens afspreken he! tis zo lang geleden!!

Anoniem zei

ik weet vooral nog dat ik mij zot gelachen heb met die farandol want dat is voor mij echt DE herinnering van dat lang weekend (naast vele andere hoor :)

en jaaaaaaaaaaaaaaa we moeten eens afspreken nondedekke, maar ja hoe gaan we dat aan boord leggen? Binnenkort zit ik weer op 't ruime sop zoveel mogelijk. Ik kom wel eens naar Gent op een weekavond anders als 't jou past : zet iets op m'n mail wanneer voor jou gemakkelijkst is en we spreken iets af! ciao x
kariboe