donderdag 17 mei 2007

the end....

Einde contract...



Het is zover...
Mijn vervangingscontract op het internaat zit er op...
Helaas, voor mij dan, was het einde er sneller dan ik zelf had verwacht...
Op maandag avond kreeg ik te horen dat het de laatste week zou zijn... huh? hoezo?!
Ik viel volledig uit de lucht! En lies ook...

Op dinsdag kreeg ik dan de bevestigende mail, dat het zo was.. Het was gewoon mijn laatste week..
Mij was altijd verteld dat het werken was tot de 22ste, maar duidelijk niet..
Op woensdag (mijn laatste dag) kreeg ik de officiële boodschap dat het echt mijn laatste dag was... Beetje aan de late kant toch?!
Leuke manier om afscheid te nemen... Zonder boe of ba was het gedaan, zelfs geen dank u...



Nuja, los daarvan heb ik dus geen afscheid kunnen nemen in de beide internaten...
Dat stoort me het meeste! Ik was er heilig van overtuigd dat ik er nog een laatste avond zou werken en dus op een beetje schappelijke manier 'salut' zou kunnen zeggen..

Spijtig! Ik ga het alvast missen!!!
Succes allemaal met de laatste stuiptrekkingen, de examens! Ik duim!



Groeten,
en wie weet tot binnenkort eens!

Geen opmerkingen: