zaterdag 19 mei 2007

New style...

Een nieuw moment in het leven...



Voila, een kleine metamorfose.. Een nieuwe home style! ;o)
Ze trekken eigenlijk allemaal op niet veel, mss moet ik zelf eens gaan prutsen en een nieuw sjabloon ontwerpen..

Alle grapjes op een stokje, vanaf vandaag is het dus groen ipv blauw! ;o)
Enjoy the site!


Ouw en ja, ik weet dat jullie komen lezen (al lukt posten precies niet!)
Deze maand alleen al 257 bezoekers en we zijn 18dagen ver...
Laat iets na op deze blog mensen, zo heb ik er ook iets aan!!!! ;o)

3 opmerkingen:

Huub80 zei

Moest mijn vriendin nu eens het goede voorbeeld geven he..
Maar neen ze.. ;o)

Anoniem zei

Dude... Zijt blij dat ze uwe site al _lezen_
Ik vind deze style beter (mooier) dan de vorige trouwens. Keep up the good work !

Unknown zei

ZEG, ik zit nie ganse dagen op de pc (in tegenstelling tot anderen) dus ik post ook nie veel é...
Maar allé, hier heb je je post: alstublieft!
Love you! X