woensdag 9 mei 2007

Ha'!

Sioen in de Ha'!


Het is weekend! Vrijdagavond!
Ik sukkel wel nog een beetje met mijn been... Nu en dan een pijnscheut, maar al bij al valt het goed mee!
Eindelijk eens een weekend die we goed gaan starten, met een optreden!

Ruim op tijd zakten we af naar de Ha', op de Kouter.
Een massa volk was al komen opdagen! En Rond 20h was het bakske vol...

Mudfow was de opwarmer, niet echt mijn ding en ik was al aan het zweten voor dood (het was er ontzettend warm!)
En een kleine 45min later kwamen ze de nieuwe scene opbouwen!

Sioen! Wat een man, wat een sound! wat een vibe!
Het was ongelooflijk! afwisselend nieuwe en oude nummers, keihard gingen ze er voor!!
de solo's waren adembenemend. De muziek was puur genieten!
Met mijn schat in de armen, genieten van hemelse muziek.. meer kon ik niet vragen op dat moment!

Rond 23h zat het er, met heel wat bis-nummers, al op..
Het was zonde! Ik had echt zin in meer! Maarja, aan alles komt er een einde...
Nuja, laat wou ik het ook nt maken, want morgen vroeg moet ik vrij vroeg op..
Belangrijke dag zal zaterdag worden...


foto van GentBlogt.be

Geen opmerkingen: