woensdag 11 juni 2008

Initiatie Wetteren

Laatste les dag...


Gisteren was weer een dagje op inline skates!
's Morgens om 7h45 stond ik al op mijn skates, richting de garage waar ik gisteren de wagen binnen gaf voor onderhoud. Een lastig tochtje, net zoals gisterenochtend, vol tegenwind.

In loop van de dag had ik dan de schoolsportdag van het St-Barbara college. Leuk leuk! Alternatief programma samengesteld doordat ze klassen afgelopen jaar ook al bij ons een initiatie hadden gevolgd!
Het was een leuke initiatie, met nieuwe opdrachten en leuke zaken!
Iedereen heeft zich goed geamuseerd, zo leek het toch, al was het niveau van iedereen niet even goed.
voor het eerst had ik twee klassen van het 6de leerjaar waarbij er nog mensen waren die nog nooit op skates hadden gestaan! Nieuw! ;o)

Onmiddellijk na de schoolsportdag nog snel even naar de garage (er piepend geluid elke keer ik gas gaf.). Na een mini inspectie en een rit met de mecanicien was het snel duidelijk; er zat iets los onder de motor.
Hup de auto in en naar Wetteren, voor de laatste dag van de initiatie voor de basisschool.

Spijtig genoeg, aan alle mooie liedjes moet een einde komen, ook aan deze initiatiereeks.
We, Peter en mezelf, hebben er samen weer een goed lap op gegeven! Het was leuk! leerrijk! plezant! grappig! cool! hip! .. ;o)

Wat wil je ook met zo'n instructoren?! ;o)

Het was genieten, maar spijtig genoeg de laatste les.
De foto's spreken weer boekdelen; zie hieronder



zometeen weer een lesje gaan geven op onze Kids Special, die helaas ook op zijn einde zal lopen!
I love it, teaching and skating! humzzzz...

Geen opmerkingen: