maandag 9 juni 2008

Roll'On

6h van Diepenbeek.

We zijn een dagje verder, alles ligt weer in zijn haak.
Het was een super dagje gisteren!

we hadden niet alleen ontzettend veel geluk met het weer (jawel, we zijn weer verbrand..) maar alles wat helemaal af in Diepenbeek!
Aan alles was gedacht, er was van alles genoeg in overvloed, er was vrij veel volk die langs de baan stond, er waren massa's deelnemers, het was een schitterend parcours (met een vals plat stuk = doodgaan!)

Het parcours was een dikke 2,7km lang; een leuke ronde dus! De baan bijna overal goed, er was slechts 1 minder goed stukje (nog geen 100m; wel met een bocht in). Er was sfeer langs alle kant, en iedereen moedigde iedereen aan (nietwaar Veerle?).
Er was zeer veel plaats voorzien in de "wissel"-zone, ideaal dus om even de benen te strekken en lekker lang uit te gaan zitten...
Ik kan echt geen negatieve commentaar vinden, het was af!

De race zelf viel ook zeer goed mee, buiten verwachting eigenlijk. Het was nm een volle maand geleden dat ik nog op die skeelers stond, trainen zat er niet in door het slechte weer en het enige wat ik nog deed was freestyle en lesgeven...
Maar het ging vlot, de toertjes waren net lang genoeg om eens goed door te geven en toch niet te veel af te zien. Het enige lastige was dat ons team de hele race alleen heeft moeten rijden.. Dat was op den duur wel zwaar! Sommige andere teams reden samen treintje, en dat scheelt je toch veel wind en dus tijd..
De lastigste stukken waren dus daar waar je vol met de neus in de wind zat; op de lange rechte stukken. En het allerlaatste rechte stuk was dus dodelijk; vals plat neus in de wind...
Lastig! Het grote voordeel was echter dat je wel na de laatste bocht de finish kon zien, je had dus een doel voor ogen!

De wedstrijd zelf was in orde, we hebben ons goed geweerd met ons gelegenheidsteam.
Ik zelf ben best tevreden, het kon altijd beter natuurlijk; maar ik ben content.
Alleen spijtig dat ik geen maatje vond voor een treintje.. dat was het enige nadeel; anders had ik zeker meer km-ers gereden en vooral sneller gereden.. Alleen opboksen tegen de wind is lastig!

Mijn schat heeft weer haar uiterste best gedaan met de foto's, waarvoor dank!
de foto's kan je hier vinden:



Volgend jaar rijden mijn schat (je leest het inderdaad goed) en jessy sowieso al samen in een team! Ze zeggen dat ze dat spelleke hier kunnen winnen!
Ik wens ze nu al veel succes!! ;o)

De mannen en vrouwen van ConeCrazy moeten we ook even vermelden natuurlijk!
Ze hebben er ook weer vette dingen gedaan, ik heb dat weer gezien! ;o)
en natuurlijk moest ik ook even meedoen op mijn skeelers, waarom niet :o)

De volledige uitslag van dit event kan je trouwens hier vinden.


Nogmaals proficiat aan de organisatie, mij zie je volgend jaar zeker terug!!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ge zult nog smeken om in ons team te mogen... :-)

Anoniem zei

Leuke foto's kan ik die verkrijgen? Zou er willen gebruiken om een fotoboek te maken. heb er zelf ook enkele.
nathalieostyn@hotmail.com

Huub80 zei

Hey nathalie,

leuk te lezen dat u hier ook verzeild bent geraakt!

Ik mail u vandaag nog; uiteraard kan je de foto's krijgen die je wil! ;o)

Tot op een volgend event,

Groeten,
Huub.

Anoniem zei

Begin al maar met de fryday-night-skate in Boortmeerbeek wat te komen trainen - these are the real 'marathon-riders' !!! ... volgend jaar halen we de beginnende 1 van onze eindscore af en je kan dus beter ons team (onze teams) joinen ! just keep up the pace !!
toch zeer goede organisatie daar in de Limburg en zeker voor herhaling vatbaar !
greetz
Marnix (speedjunk-distancetrain)

Anoniem zei

Begin al maar met de fryday-night-skate in Boortmeerbeek wat te komen trainen - these are the real 'marathon-riders' !!! ... volgend jaar halen we de beginnende 1 van onze eindscore af en je kan dus beter ons team (onze teams) joinen ! just keep up the pace !!
toch zeer goede organisatie daar in de Limburg en zeker voor herhaling vatbaar !
greetz
Marnix (speedjunk-distancetrain)

Anoniem zei

Begin al maar met de fryday-night-skate in Boortmeerbeek wat te komen trainen - these are the real 'marathon-riders' !!! ... volgend jaar halen we de beginnende 1 van onze eindscore af en je kan dus beter ons team (onze teams) joinen ! just keep up the pace !!
toch zeer goede organisatie daar in de Limburg en zeker voor herhaling vatbaar !
greetz
Marnix (speedjunk-distancetrain)