maandag 23 juni 2008

'sportief' weekend...

Een beetje toch..


Afgelopen weekend was een beetje 'sportief'.
Zaterdag hebben we in Oostkamp was badminton en tennis gespeeld...
1 setje heb ik verloren van Marjon, maar twee heb ik gewonnen! ;o)
Dus ik ben de grote winnaar! ;o)

daarna wat tennis gespeeld in de straat, tging nog goed!

's Avonds moesten we gaan eten bij Sofie en Wim, en natuurlijk ook Jitse en Marie!
Het was gezellig en lekker; en die twee kleine sprotjes zijn aan het groeien; tijd gaat snel!


Zondag had ik de intensie om naar Leuven af te zakken, maar het weer zag er hier in Gent niet zo goed uit.
Afzakken naar Leuven zat er nt in; maar we wouden wel iets doen.
Dan hebben we maar het risico genomen om hier op de B-meersen wat te gaan sporten, frisbee, badminton (te veel wind) en inline skaten!
Twas in orde!

En zo zat het weekend er alweer; veel te snel op..
Foto's komen nog online; mss straks!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Ten eerste ben ik de grote winnaar want ik heb je de tweede set laten winnen!!!
Ten tweede, der was veeeeeeeeel te veel wind om te badmintonnen en om met ne frisbee te smijten! (maar toch was ik uitmuntend)
En ten derde wens ik geen privé lessen inline skaten niet meer van jou.
Dat was't. En btw, schone foto's, wie heeft er dat getrokken?

marjon

Huub80 zei

eindelijk, tkomt uit haar kot!

btw, kzal eens een videotje online zetten van madam haar "perfecte" t-stop!
h-i-l-a-r-i-s-c-h!

Huub80 zei

ge legt t nie goe uit!

Sven Mallezie zei

Toch schoon hé, zo'n echtelijke ruzies op internet :-)

Huub80 zei

jaja, iedereen mag bij ons meegenieten! ;o)

Sven Mallezie zei

LOL!!