zaterdag 28 juni 2008

Gent - Brugge - Gent

Op skates..


Afgelopen dinsdag had ik veel te doen, maar het was zo mooi weer als ik wakker werd...
De zon scheen, een klein windje, mooie blauwe lucht, ..
alle omstandigheden dus om te gaan rijden!

Zeer impulsief, net als de vorige keer, dacht ik aan het leuke stukje Gent -Brugge - Gent.
Ah, what the heck..

al mijn gerief verzamelen, skeeler pakske aan en huppa.. weg er mee! ;o)

Rond 10h was ik vertrokken, voor een lange rit, maar ik had er zin in!
Het weer was aangenaam, een lichte wind in de helm, blauwe lucht, skeelers die vlotjes rollen, .. alles zat mee!
het was wel degelijk genieten, tot plots ik verkeerd reed.. Even stress, en nu..
Gewoon blijven rijden dacht ik, dus deed ik maar, op mijn gevoel verder en verder rijden en toen zat ik in Aalter.
Van daaruit moest ik weer opzoek gaan naar het water, 'rijden tot je een brug tegenkomt'.. Gelukkig! ;o)

Helaas voor mij kreeg ik toch last aan de voeten, in het terugkeren. Een blaar half onder het ingetape-te gedeelte van mijn hiel, die tot op het bloot vel open lag.. Pijn!!!!
Doorbijten moest ik doen.

Bij aankomst was ik blij en kapot! Ik zat er door!
Twas lastig, een kleine 5km voor ik aankwam kreeg ik (bij het passeren van een grote groep schoolkinderen op de fiets) kramp! Kramp waarbij ik wel degelijk neerviel van de pijn..

Ik heb 68,83km gereden.
Dit in 3h22min28sec.
De gemiddelde snelheid ligt op 20,4km/h met een maximum snelheid van 39,1km/h.


Moe, maar tevreden was ik na afloop!

Geen opmerkingen: