donderdag 4 januari 2007

De Efteling.

Een dagje uit.


Gisteren was het Lies haar B-day, om dat te vieren zakten we met 6 af naar de Efteling.
Een dagje uit in een pretpark.
Speciaal voor deze periode toveren ze het park om in een winterslandschap. Mooi om te zien.

We hebben er ons er kostelijk geamuseerd!
Alle attracties hebben we gedaan, nt veel speciaals opzich, maar wel gewoon fun.
Echt zotte dingen zater er nt bij, geen overkopgaan en zo, maar we hebben ons toch kostelijk geamuseerd..
En dat doen we altijd als we op pad zijn... Wes, Lies, Ian, ... Fun verzekerd!

Om even de situatie te schetsen, je hebt er 'de bobslee'. Opzich nt speciaal, je gaat omhoog in een 'boomstronkje' en dan ga je in een 'echte' bobsleebaan naar beneden. Roepen en tieren achter ons (wes en lies), ik plat van't lachen. Plost 'schuift' dat spel veel meer dan de eerste keer (twas 's avonds, en er lag wat 'vorst' op de baan)... Paniek! Dat ding schuift! Ik heb de hele rit zitten lachen met tranen in mijn ogen... Fun verzekerd!


Ik heb er een fantastische dag opzitten, bedankt Lies en nog eens PROFICIAT!
daarna lekker samen gegeten in Den Eeuwigen Aspi samen met mijn schat en 'the gang'.




Nog van dat??!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

k heb al spijt dak niet mee was! ach, nog 1 jaartje (of beter: nog een half jaartje!) studeren en k ben der ook eindelijk vanaf...
tot binnenkort! groetjes aan marjon! Joortje XXX

Huub80 zei

nog even op die tanden bijten dus! en binnenkort ben je er ook bij! ;)
kus.

Huub80 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.