maandag 15 januari 2007

Palm Treo 680

"Jama, da's een mini laptop...."


Zoals velen van jullie wel weten ben ik wel vaak voorzien van wat technische 'snufjes'.
Persoonlijk zou ik het gn snufjes willen noemen, het zijn dingen die ik in mijn leven aanschouw als 'noodzakelijk' en vaak gecombineerd met een technisch karakter.

De laatste 'nieuwe' telg, is mijn combi van gsm en handcomputer (handheld), mijn Treo 680.
Een aantal van jullie hebben hem al gezien, anderen nog niet ;o)

Na een dikke maand kunnen testen en proberen wil ik er nu eens een verslagje van maken.
Ik weet nt of iedereen dit zo interessant zal vinden, maar soit.


De treo 680 is een combi van een aantal zaken belangrijke zaken.
Tot enige tijd geleden had ik twee 'toestellen', een gsm en een zakagenda (tungsten T5).
Na enige tijd twijfelen heb ik gekozen om beiden te combineren in 1 handig en simpel toestel.

Wat heb ik allemaal aan deze treo? wel; het is een gsm (alle functies), mijn agenda, al mijn contacten, e-mail, internet, mp3 speler, dvd speler (computer formaat he), fototoestel, e-reader, fotoboek, al mijn belangrijke word/excel/powerpoint/pdf, een aantal spelletjes, ...
Naast de standaard opties die er opzitten heb ik een aantal andere zaken er op gezet zoals kostbereking (vd gsm en dataplan), een volledig alarm set, een IM (msn, g-mail, icq, aol, ...), een 'wat is op tv'-programma, mijn volledige outlook mail boxen, google maps, een metro programma, een i-net radio, mijn tom tom, voice dialer, ...

Ik zou nog lang kunnen doorgaan over de programma's die er opstaan, maar heeft een mens daar aan! ;o)


Wat is er dan voor jullie mss zo leuk om te weten, ik kan altijd en overal op het net!
Ik kan deze blog dus perfect up-to-date houden om het even waar ik ben!
lijkt me een leuk vooruitzicht!!
Daarnaast ben ik nu ook (lees als: zou kunnen) altijd online op msn!
Wat dan weer een extratje is zodra ik als opvoeder weer aan het werk ga!

Ik kan dus 's avonds nog lekker even chatten met jullie, als mijn 'taken als opvoeder' vervolledigd zijn! ;o)




Voila, ik ga het er hier al bij houden, ben serieus aan't twijfelen of ik dit ding er hier wel online ga zetten; maar soit.. Wie heeft daar nu iets aan?! :S

3 opmerkingen:

Anoniem zei

''dingen die ik in mijn leven aanschouw als 'noodzakelijk' en vaak gecombineerd met een technisch karakter.''Tis een bak, tis al dat ik erover kan zeggen... :-)
Ik daarentegen ben toch wel noodzakelijk é in je leven... hihihi
Love you X

Huub80 zei

humz... moeilijke keuze!
zonder jou geen leven, zonder dat ding geen jou ;o)
ahja, mail, msn, bellen, sms, ...

Love you muisje!!

Anoniem zei

ooo, de liefde kan toch zo mooi zijn.

Of het een bak is, of een noodzakelijk iets.. Laat ons zeggen dat ik het ook wel zou willen :)