dinsdag 2 januari 2007

Goede voornemens 2007...

Het lijstje van voornemens


Zoals iedereen, kunnen we er van onder?, zou ik dus ook zo'n lijstje moeten hebben..
Ik heb er bij deze nt bij nagedacht, tot ik dacht, ik ga mijn blog eens updaten...

En toen, heel spontaan, op mijn lijstje:
  • Blog dagelijks updaten...

Lijkt me een serieus voornemen..
Maar dan heb ik een dubbel gevoel.. De laatste maanden post ik hier vrij vaak, maar krijg ik gn reacties meer.. En dan vraagt een mens zich af, waar ben je mee bezig??!


Dus, meer lezers (die iets na laten wel te verstaan) = meer posts!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik blijf lezen hoor, maar diene commentaar is zo vodden altijd

den eeuwige fan v crossmax zelfs indien ie nooit meer kan/mag skaten...

;) x

Anoniem zei

Hey Huubje,

Ik ben ook een zeer trouwe lezer van je verhalen! Ga er vooral mee door, enne....ik zal wat meer posten!

Kus, Noes