zondag 28 januari 2007

eat, ball, drink...

Avondje onder vrienden,


Gisterenavond dan toch een beetje mijn verjaardag kunnen 'vieren', na ziek zijn...
Om te starten zijn we gewoon naar het Keizershof geweest op de Vrijdagsmarkt. Ne keer iets anders, en de kaart zag er wel lekker uit.

Na het dessest zijn we naar de b-ball game Waregem - Gent Dragons geweest. Jorn, ex-speler 1ste ploeg Heren Gentson, kwam nog eens in Gent spelen. Jorn is vorig jaar gaan spelen bij de 2de nationale club Waregem. Het moment om eens te zien hoe het gaat...
Opzich was't nt vree veel speciaals, maar ja. We hebben hem dan toch alvast nen keer bezig gezien...
En, toch wel het 'vermelden' waard; wes heeft getrackteerd... Nogal moeilijk, twas GRATIS! dank u wes!

Na de b-ball gingen we richting Fame de toi, voor de coctails... Sommigen voelden er om het zacht uit te drukken nt op hun gemak.. maar ik vond het best wel leuk, en vooral lekker! Op zich vind ik het er aangenamer dan bv een limonada of een hasta mana.. Er mag nt gerookt worden, de muziek speelt er nt luid, ... maar soit ja.
Het was alweer een leuke avond.

en natuurlijk, neen neen ik ben het nt vergeten, mijnen kado!
Vree wel bedankt!!!
Na een goed matje heb ik nu ook een super goede slaapzak! Nu nog juist de tent en we zijn weg zelle! ;o)
Ik heb dus een nieuwe slaapzak gekregen. Een echte NorthFace!
Dat zal de moeite zijn deze zomer! Kga der elke donderdag nacht van genieten bij de avonturenkampen zelle! ;o)




merci maatjes!
alweer een klasse kado!


en hier nog wat foto-tjes:
de foto's van gisteren avond.
de foto's van de Blaarmeersen.

Geen opmerkingen: