donderdag 11 januari 2007

Post nummer 100

Enkele Stats...


Dit beestje hier is post nummer 100...

Sinds December het begin zijn er 1.528 unieke lezers geweest (sinds 5 augustus tot 11 januari) ...

Veel lezers komen rechtstreeks.
Enkele komen via mijn oude blog op msn
Enkele komen via een van de Belgian Inline Center site's
Enkele komen via de links op jullie site
Enkele komen via Gentblogt.be en palmclub.nl
Enkele zoeken mij gewoon op op google.be



Wauw!
Ik kan het amper zelf geloven, 1.528 unieke lezers! Dat is veel!
Leuk ook te weten dat vele bezoekers blijven komen, 77,5% blijft komen, 22,5% zijn nieuwe bezoekers deze maand.
Wel leuk even mee te geven, mensen kwam het meest op mijn blog terecht door volgende zoektermen:
  • huub80
  • blog van Huub
  • "Tim Rofessart"
  • huub80.blogspot.com
  • kledijmerk springfield

Voila, en zo heb ik post nummer 100 ook weer kunnen vullen!
Op naar meer?!!

Geen opmerkingen: